Innovativeness – the Holy Grail of marketers…

Innovation has a sense – but only if it’s important for the customer.

In battle for that Holly Grail of marketers world they are able to sell every potential „new stuff“ as an innovativeness – better can, recipe with a bit of less salt – thats may be step up, but not the innovativeness definitively.

In such a sneaky world, when „innovation“ sounds to lot of consumers as „lay ovation,“ when everything is new or improved, there is a miracle to find the campaign, using this points as a joke, a good one, indeed!

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: