Šifra Mistra Mýdelníka?

Trochu to zní jak T. S. Eliot střižený Egonem Bondym po zánětu mozkových blan:

Díky novým trendům budu stylová

Chci se líbit sobě i všem!

Můj styl – můj způsob myšlení!

Jsem in jsem happy!

Můj dm active beauty svět plný výhod

Moje domácnost, moje chlouba

Tady najdu, co hledám

Vím, co chci

Neodolám skvělým cenám

Můj dokonale svěží pocit

Nechám se inspirovat velikonoční náladou

Méně utratím, více ušetřím

Moje superceny

A finis coronat opus:

dm

(není tam člověkem. není!)

Jestli autory tohoto svěžího, volně distribuovaného dílka podezřívám neoprávněně, pak se omlouvám. Třeba je to skutečně tajná šifra, kterou Mistr Mýdelník dm s antroposofickým přesahem sděluje vyděračům, za kterým patníkem nechá pytel peněz, aby mu vrátili nejoblíbenější prodejní poradkyni přes pedikérní prostředky.

Pokud to však myslí vážně, pak mám pro ně dobrou zprávu: že vás spotřebitelky ještě neutloukly, znamená, že to nikdo nečte!

Za což Bohu budiž vzdána chvála!

P.S.: citáty jsou doslovné head lines jednotlivých stran či dvoustran zobrazeného letáku…

2 komentáře to “Šifra Mistra Mýdelníka?”

  1. lukáš Says:

    Ježiš tohle je první literatura, kterou jsem někomu fascinovaně četl v tramvaji přes rameno a potichu láteřil, ať otáčí stránky rychleji!

  2. bigvilik Says:

    Vychází každý měsíc a ve vysokém nákladu! Na každého se dostane!

Zanechat Odpověď

