Dobrá, nebo špatná zpráva?

Jak pro koho, ovšemže!

Head hunter agency by řekla že špatná. Ekonom v podniku by řekl, že víc než dobrá, protože se zvyšuje efektivita na kebuli.

Jakožto mnohaletý expert-pracovník v komunikaci bych rozhodně tohle sadomasosamodomo nepřipustil. Pokud klesá počet pracovníků, pak je to špatná zpráva, když se právě jím organizace chlubí. Takže je potřeba učinit “z nedopatření záměr” a ukázat, jak s málem děláme víc, třeba i tím, že ukážeme zvyšující efektivitu na kebuli.

A nefunguje-li ani tento údaj, dal bych cokoli jiného. Každopádně autorovi dík – a doufám, vážně doufám, že jde o guerillu někoho zevnitř, kdo se už do limitovaného dovnitř náhle “nevešel.”

rarrea

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: