Otec Ignatius Vokoun se bude jistě pohoršovat…

…použiju-li jím postovaný obrázek s názvem Krymská válka.

Přitom mi nejde o vyvolávání smutku kvůli bitvě přes 150 let staré…

Takhle totiž nějak vypadala procházka s venčením psa a sáňkováním dětiček na chalupě u Dana Rubeše (pouhá shoda jmen!) v jakémsi Jeníkově u Hlinska v Čechách, a takhle jsem tam nastydl…

V tom Jeníkově, kde mimojiné bydlí řidiči, z nichž jeden = to buranohovado, co se mi trefilo couvem do levých předních dveří (ano již celých 14 dní jsem si zase jezdil svou S80kou jako s novou.

Ale ten obrázek je moc kontemplativně smířlivý. Posuďte sami:

krymská válka

Já bych mu spíš ukázal rozmašíruňk lehké kavalerie, kdybych ho byl býval našel, protože sráč se neráčil podepsat…!!!

3 komentáře to “Otec Ignatius Vokoun se bude jistě pohoršovat…”

  1. kamojedov Says:

    Upřímnou soustrast. Nicméně mi to připomnělo, že mládežník sledující v televizi MASH za mnou předevčírem přiběhl s tim, že lehkou kavalérii vtipný překladatel předělal na světlou brigádu.

  2. bigvilik Says:

    Teď teď teď jsem koukal na Boston Legal, kde je scéna, kdy odcházející právník se loučí, a má na sobě jednu z těch superhero brnění-masek, ve který se zasek! (veršuju!!!)

    A než se za ním dveře zavřou, zvolá „Vzhůru do univerzálna!“ Pan překladatel znal vesmír jen jako space, zdá se…

  3. otec Ignatius Says:

    :o) otec Ignatius se pohoršovat nebude

Zanechat Odpověď

