Bílé Plus a prázdná bandaska

Nechci se znovu dovolávat sv. Bernardina Sienského, patrona reklamy, ale nyní nutně přijměme pomoc sv. Jana z Boha, proslaveného péčí o duševně choré… Co, při jeho požehnaném jménu, je tohle…?

bileplus

(Máte tři možnosti, a pak čtěte dál pro sladké rozuzlení…)

Že zas nějaké asilogo, a navíc po nějakém tom asibrandnamingu, to jste jistě seznali spolu se mnou. Nač? Inu, na mléko, děl ten světaznalejší cestovatel.

Nevěříte? Posuďte sami:

Koncem října má začít kampaň na podporu spotřeby mléka, na kterou Agrární komora získala podporu EU ve výši 4,6 mil. Kč. Kampaň od agentury aPRiori bude zahrnovat PR i inzerci. Kvůli financování z EU je omezená tím, že nemůže podporovat konkrétní značky. Na financování se nicméně bude podílet vlastními zdroji i Agrární komora a SZIF. Kampaň má mj. pozitivně vyvážit některé dosavadní aktivity členů komory jako opakované vylévání mléka na protest proti nízkým cenám. V on-line a printu se objeví tematické seriály cílené na ženy a rodiny. Na internetu bude kromě reklamy i sponzoring soutěží a diskusní fóra. Příští rok se přidají i ochutnávky v restauracích a obchodních centrech po celé ČR. Zdroj: zde.

Svatý Jene z Boha, proč…? Už jsem tu použil své oblíbené zvolání Všechno špatně! Dnes s přídavkem z lidové verze Švejka: “To mám tak rád, když lidi blbnou nakvadrát!”

Co všechno je na tom nakvadrát:

1. Jméno kampaně: “Bílé Plus.” Možná to platí u Chardonnay, ale nevím, proč je tímto až urážlivým spojením s Benzinou častováno právě mléko. Logika unikla.

2. Logo kampaně: ohnusnělý pětilístek s jedním srdéčkem modrobílým, s typoškou (au) tak nudnou, že u ní usnul i ten blouma, co to tvořil, nevypovídá nic o ničem. Natož aby o mléku.

3. Cíl komunikace: blivá tisková zpráva, jako každá sepsaná jakýmisi umělohmotnými píjáry, se bezelstně chlubí pokusem vyrovnat škodu, které se titíž zadavatelé dopouštějí, rozlévajíce produkt svého hospodaření. Takže si – ehm – kakáte na plod své práce, a pak to má zachránit jakási kampanička? A jinak všichni zdrávi, a vám nehrabe?

4. Hlavní zadavatel: Agrární komora je dobře známým skuhralem, který s Velebovou pomocí trousí při nadúrodě, dobré úrodě, mizerné úrodě, neúrodě i úhoru stejnou mantru: je třeba zakázat dovoz, zvýšit ceny, naši poctiví zemedělci hynou. I kdyby tento jeremiáš tančil tango na levém uchu, nepřesvědčí.

5. Chucpe a la Brusel: inu, platěj to voni, tak co, stejně toho dost zůstane za šupinkama kapříků, co?

6. Mediaplán: málo peněz mechanicky rozložím na dlouhou dobu, to vypadá na power pointech hezky, a ještě to nic spolehlivě rozprůjmuji v mnoha médiích: PR, printech, internetu, eventech… Chybí jen odznáčky a nečekaný product placement u Přemka Podlahy (jejda, teď mě napadlo, že to tam hned dodaj!).

7. Sponzoring soutěží: to bude “nakresli krávu, vyhraj krajáč?”

8. Diskusní fóra: o mlíku? No to čuchám sociálně mediální blockbuster!

9. Tématické seriály? Jistě budou nečekaně fancy, tolik zajímavého se toho dá říct o mléku. A co aspoň strdí, nešlo by přidat? Už vidím tisíce nadšených rodin, jak hltají napínavý seriál “Mléko je blahodárné, díl 32., o fluoritech.”

10. A na závěr třešnička: přibudou ochutnávky v restauracích a obchodních centrech! Toho sukcesu – víte kolik miliónů českých spotřebitelů ještě v životě neochutnalo mléko? Wow! Jakmile se ho poprvé napijí, láskou zahoří jak stodola u Lipan.

Obdivuji přímočarost všech zúčastněných. Úspěšně prodat Evropské unii cosi, co vymyslela dunivě zvonivá prázdná bandaska na mléko, to chce talent!

Advertisements

7 odpovědí to “Bílé Plus a prázdná bandaska”

  1. Anonymní Says:

    Socialistické tažení za konzumaci zelí, potažmo zelného salátu bylo stokrát nápaditější, o bráchovi, co šel pro med do Jednoty, nemluvě. A všechny ty x-lístky složené ze srdíček bych zakázal, stejně každého jenom otravují.

  2. bigvilik Says:

    A jako by přitom neexistovaly příklady a la „Got Milk…“

  3. Anonymní Says:

    Hm, tipoval jsem prací prášek (bílé prádlo plus jako… už nevím co…).
    Ale mlíko taky vtipné!

  4. Martin Malý Says:

    Jen technicko-jazyková: Navrhuji, aby se ten umělohmotný zaměstnanec PR oddělení psal s ypsilonem, tedy „PYJÁR“.

  5. bigvilik Says:

    Není to genderově nekorektní?

  6. Got Milk je super Says:

    Got Milk je super, líbí se i nám 🙂

  7. bigvilik Says:

    Díky za „neklinickou“ reakci! I mně se líbí! A příště víc bodů na terči Vám vinšuju! 😉

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: