“Reklamní klinika?” Ne, spíš reklamní blázinec.

Však dobře víte, že jsem kverulant.

A dobře víte, že když narazím na pitominu, rád ji nešťastným autorům o hubu omlátím. Holt, takový jsem já.

Takto  jsem nalezl poněkud hovadsky napsaný update na Facebooku. Česky to nebylo, pročež zajímal jsem se…

Update znělo takto:

Krevativni ockovani je tu! Brzy u vas v poste. To si nekdo pocte. Brzy optimalizovano a ke stazeni ve vasich Ipadech nasi apple pacienti a geekove!

Možná se budete zajímat, proč se probůh stávám “lajkařem” jakési zapomenutíhodné reklamní agentury. Inu, “lajkuju” je všechny. Ne že bych je měl zase všechny úplně tak moc rád, aniž bych je měl i nerad…, ona to je jen jakási profesní zvědavost…

A tak jsem si zalajkoval i cosi, co se jmenuje “reklamní klinika.” Nikdy jsem sice o jejich práci neslyšel, ale kdo by nepomohl maličkým, že…?

Moje chyba. Jaksi mi připadlo, že jejich stupeň profesní copywriterské češtiny není úplně na úrovni, a tak jsem si dovolil k výše citované stupiditě poznámečku. A dále následuje celá výměna…

ftipno

Župyžup. Takže, milí reklamní kliničníci: neumíte ani lautr – víte co – !

Neumíte česky, a je mi líto klienta, který si u vás zadá copywriterskou zakázku. Neumíte pracovat se sociálními médii. A neumíte PR.

Umíte vůbec něco?

13 komentářů to ““Reklamní klinika?” Ne, spíš reklamní blázinec.”

  1. bigvilik Says:

    Aspoň vím, kde nejsem vítán…

  2. bigvilik Says:

    BTW, díky Lence Křivancové!

  3. Anonymní Says:

    Pěkně napsáno a doloženo!

  4. Anonymní Says:

    No, třeba se nad tím zamyslí a změní něco k lepšímu, a pak Vám poděkujou…

  5. Ondra Says:

    Spíš než „stařec a moře“ mi to připomíná „starce a kuří oko“… Nějak nerozumim pointě? Jste fanouškem agentury kterou nemáte rád? Nebo její práci? Nebo jen postrádání české diakritiky bylo příčinou bláznivé reakce?

  6. bigvilik Says:

    Ahoj, Ondro, dík za reakci „reklamní kliniky.“ Už jste mi, hošové malí, chyběli!

  7. něco k tomu Says:

    Ta klinika, to byl zajímavý nápad, ale bohužel se ho nepodařilo „vytěžit“.
    Z Vilémovi reakce si zkuste vzít spíš ponaučení… a děkujte Bohu, že se vámi vůbec zajímal. On je sice docela nesnesitelnej prevít, ale svoji práci dělá zatraceně dobře… tak dobře, že když posloucháte co říká, tak můžete jen smeknout a nedýchat. Toť vše compañeros.

  8. něco k tomu Says:

    ta komunikace se nedá přečíst…

  9. bigvilik Says:

    Už snad dá.

  10. Anonymní Says:

    Děsná firma, nedoporučuju ani náhodou

  11. Anonymní Says:

    S reklamní klinikou mám bohužel pouze negativní zkušenosti 😦

  12. Anonymní Says:

    Měl jsem to neštěstí s Reklamní klinikou spolupracovat a silně nedoporučuji. Pan Otevřel by měl svůj podnik přejmenovat na Slibotechnu, aby člověk líp věděl, co od nich může čekat a neztrácel s nimi čas a nervy.

Zanechat Odpověď

