M&M 37: Odporný luxus!

Ve Zlíně se budou radit, co s marketingem cestovního ruchu. Řečnit bude „odborník na nové trendy” Daniel Levine, který dle svého CV snad radil i Mojžíšovi s přebroděním. Dřív než se návštěva dotkne podrážkami, předchází ji interview. Stalo se.

Trendař zjistil, že krize změnila uvažování lidí: nadále si nepřejí luxus. A pochválil Mercedes, že to rozpoznal a komunikuje bezpečí. Poradil jim: jen tak dál.

Ať žije první máj!

I já, co krize začala, si ošklivím luxus. Myšlenka na Bentley Coupé, Lear jet a ostrov v Karibiku mi způsobuje fyzickou bolest. Té reakci se říká „kyselé hrozny.“ Kdyby se situace ná-á-á-á-áhodou změnila, odpor zmizí. Stejné odříkání se vynoří po každém hubeném sedmiletí. A jen je fuč, démon luxusu je zpět.

Samozřejmě je menšina zásadních odpůrců neekologické rozmařilosti. Ale ti si Mercedes nekoupí, i kdyby hlásal, že je bezpečnější než lůno.

Ta rada je – mírně řečeno – akademická. Další konzultant, co myslí, že pozici značky lze navlékat jako když zkoušíte rukavičku.

Nelze.

A jestli Mercedes skutečně napadne Volvo, měl by si dát pozor na Renault. Deset let to zkoušeli. Marně. Teď se taky poučili, a těm, co si oškliví luxus, nabízejí řešení – za luxus vydávají své mašinky.

Tak teď aby vám, zlíňáci, nenabídli konzultanti pro váš kraj pozici „oáza himalájského horolezectví.“

Ta je taky trendy.

Advertisements

2 odpovědí to “M&M 37: Odporný luxus!”

  1. jolana88 Says:

    nic neřeknou – a na jejich slova doj(e)de 🙂

  2. takhle po ranu Says:

    Super! A Jolana jako sekundantka taky dobrý! 🙂

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: