M&M 45: V důsledku jsme gogo

Před létem se přihlásilo sdružení Nesehnutí se soutěží o nej- fuj- reklamu „Sexistické prasátko.“ Správně, mohli by to 25 let pořádat, a stále by nedošly slizce dvojsmyslné reklamy typu „Všechno vám postavíme,“ či „Každý chce mít jednadvacítku“ (řeč je, prosím pěkně, o tepelné izolaci!).

Kotláři nezůstávají jen u ublemcaných reklam – co ploty Pilecký? Ty vám plot, když budete mít tu kliku a vyhrajete, dovezou v doprovodu jedné nahoře bez… Tedy, aspoň dřív to slibovali!

Hned na začátku Nesehnutí střelili kozla, když „ocenili“ billboard na noční klub Belveder. Divit se u reklamy na – ať to nazvem jak chcem – bordel, že je slizká a ukazuje sexuální stereotyp, je zpozdilé.

Hnutí to cítí a míří dál: „Sexismus se projevuje především předsudky o nezpůsobilosti k určitým činnostem – žena, která neumí řídit, muž, který se nedokáže postarat o dítě. A v důsledku tak působí diskriminačně,“ píší. A tady je čertovo kopyto pod ručně šitou botkou!

V důsledku tedy každá reklama, která ukazuje typické chování je bubu sexistická. Maso bude v brzku. V dlouhodobém měřítku jsme dle Keynese mrtví. A v důsledku jsme gogo. Označit převládající jev za nesprávný a vychovávat malováním lepších příštích, to už tu bylo. Jmenovalo se to kupodivu socialistický realismus.

Nesehnutým doporučuji zřízení pozitivní ceny.

Získal by ji obraz muže, jenž osobně kojí.

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: