Smyslný dotek zralé jahody, čili psáno pro blbky

Jedna z nejstrašnějších copywriterských šablon je psaní pro mladé rebelky. Ať už to píší talentovaní mužové či drsné ženy, většina výsledků této “školy” spíš cílovou skupinu uráží, než aby se k ní snažila mluvit sympaticky, rovně a zábavně.

Chcete příklad?

Tu je – trojlistá stojka na stůl Frisco!

frisco

Na první pohled to vypadá, že Frisco chce spíš bojovat se stereotypním viděním ženské cílové skupiny:

A pak že ženy nejsou technicky orientované! Vezmi svůj notebook nebo smartphone a přijď na Friscodrink.cz nebo Facebook.com/friscodrink dokázat, že je to jen nepravdivé klišé. Můžeš se zapojit do diskuze a upozornit na předsudky, se kterými se nejčastěji setkáváš ty osobně.

Další stránka končí podobným zvoláním:

A pak že je život jen obnošená vesta! Frisco umí překvapit. Někdy stačí málo – třeba poškádlit smysly novou brusinkovou příchutí. Tak navštiv Friscodrink.cz nebo Facebook.com/friscodrink a sleduj, jak snadné je zatočit s předsudky.

Jenže pak uvidíte, jak postupně leze šídlo ven. Protrpět musíme idiotské bláboly, na kterých je jasně vidět, že nešťastný autor už tahal adjektiva až z paty:

Skutečně lahodnou harmonii pak propůjčí brusinkové variantě exotický detail v podobě plátku pomeranče, jablečno-citrónové verze zase příjemně doplní smyslný dotek zralé jahody.

Smyslný dotek zralé jahody?

WTF…?

A v zoufalství z cintů se pak náhle autor odkopá úplně a ukáže nám, co si o cílové skupině myslí. Jsou to asi tydýtky, neposedné a mělké.

Frisco v 0,33l láhvi s twist-off uzávěrem padne dobře do ruky a snadno se otevírá. To oceníš, pokud chvíli neposedíš.

A kudy že to poletuje? I to autor ví:

Po celodenní honbě za dobře padnoucími džíny jistě oceníš Frisco osvěžení v blízké kavárně.

Na sám závěr drobný detail, ilustrující přesvědčení o slepičím rozhledu spotřebitelek. Však by ani nevěděly, jak se jmenuje to dlouhý dutý:

Frisco si můžeš vychutnat i elegantně a s grácií – stačí požádat barmana o slámku čili brčko.

Tohle není smyslný dotek zralé jahody. To je dementní dotek hloupoučkého machismu. A cílová skupina by měla autora nakopnout do talentu čili koulí.

Psala-li to dáma, pak do mentálních.

Advertisements

5 komentářů to “Smyslný dotek zralé jahody, čili psáno pro blbky”

  1. banánové pyré Says:

    Ach ano, není nad smyslný dotek zralé jahody 😀 ehm 😀 pobavilo mě to.

  2. Witch Says:

    Reklama mi stačila, pitomost, postavenou na stole, jsem ještě, zaplaťpánbu, nemusela uzřít… Ale co kdyby? Jdu tedy trénovat kopání do míče,třeba mě na tu úžasnou tekutinu pozvě nějaký sportovec. 😉 Chachá!!!

  3. jolana88 Says:

    škoda, že mně nikdo nepoučil dříve, že „dílko“ není určeno k podkládání viklavých noh 🙂

  4. :) Says:

    smyslný dotek mrkve 🙂

  5. bigvilik Says:

    Jo, ten by dával smysl. Gémrkev!

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: