M&M 62: Český národní marketing

Tak se nám Kotva ráčí v nové kampani profilovat jako „tradiční český obchodní dům.“ Nečekaná pozice. Zadavatel také velmi trefně ví, že míní cílit kampaň na mladé.

Proč to chce, není jasno, když v doprovodném rozhovoru před startem kampaně padly tyto geniální věty:

„Struktura našich klientů je velice pestrá a je dána pětatřicetiletou tradicí. Naši zákazníci s obchodním domem vyrůstali, a tak máme klienty napříč generacemi. Nezanedbatelnou skupinu tvoří také turisti, kteří o Kotvě vědí ze svých průvodců. Přesnější a aktuální výzkum teprve připravujeme.“

Takže nevědí, kdo jim tam leze, chtějí se zaměřit na mladší a oznámit jim, že jsou tradiční. A výzkum bude po kampani, jak jinak.

Jeden by řekl, že to jako ukázka typického českého mišmaše místo marketingu stačí. Ale ne. Je to málo. Musí přijít maskot!

„Dlouho jsme se zamýšleli nad ikonou, jejíž charakter a síla odpovídá tradici a značce OD Kotva. Nakonec se prosadila neústupnost a síla českého dvouocasého lva, který se tak stává tváří našeho obchodního domu,“

prohlásí klient. A tady tu neústupnost a sílu vizme:

clip_image001

Podivná figurka v obleku (to jako že móda, že jo?) se záhadnými liánovitými ocasy na módně vyblité zelené. Národní hrdost vzlétá k nebesům!

Koncentrát českého národního marketingového neuvažování.

Se lvíčkem na hrudi.

P.S.: nemohu nezveřejnit komentář pravidelného čtenáře Borise Klepala z Facebooku: “Já bych ten barák přejmenoval na Gottva, to by mohlo zabrat napříč generacemi a dokonce i v Německu.”

Bigvilik se přimlouvá i za přestěhování toho baráku!

Reklamy

6 komentářů to “M&M 62: Český národní marketing”

  1. Tomas Hecko Says:

    Náhodou barák pěknej…

  2. bigvilik Says:

    Barák ano, ale to uvnitř + komunikace…

  3. Martin Matesoid Neužil Says:

    Tel lev vypadá jako sňatkový podvodníček při rauchpauze, ty ocasy… to je děsivost!

  4. Marie Grafová (@sibiranka) Says:

    Chodím tam pro kuchyňské potřeby a do papírnictví. Sortiment pro mlaďase jak dělaný.

  5. Martin Pavelka Says:

    Já mám zafixováno Kotva = chudé tržiště a Bílá labuť = ještě chudší tržiště.
    Jak jsou na tom ve skutečnosti to nevím, protože se mě ještě nikdo nesnažil přesvědčit o opaku a tak tam nechodím. Ale asi jsem s tímto názorem sám a tak jsem za to nestál.

  6. M&M 73: Kotva beznaděje « Bigvilik's Brand Building Blog Says:

    […] M&M 73: Kotva beznaděje Jejich šviháckého dvouoocasáka (kde jsou národovci, když je jeden potřebuje? Proč už tam nestojí protestní houfec?), majícího prý vyjadřovat češství a určeného nejspíše cílové skupině pětiletých, jsem si už na paškál vzal. […]

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: