M&M 69: Víc extra, míň bylinková, prosím!

Dalo se to čekat, ne?

V Česku nikomu nevadí, na Slovensku vyvolává vášně. Řeč je samozřejmě o nové, Extrabylinkové Kofole.

Ponechme národnostně sociologické črty jiným. Že vytočila mnoho slovenských konzervativců, chápu, ale taky tomu nerozumím…

Už proto, že z mého, tuzemského pohledu by jí trochu více provokativnosti nemohlo ublížit. Správně strategicky postavená do vzorce Kofola = láska, citlivě natočená, prostě vzorná reklama. Jen nějak maličko chybí ten AHA moment, moment překvapení.

Čím to je? Podle mne zčásti castingem (ono by se něco stalo, kdyby paňčelka byla trochu méně princezno-snová?), zčásti pojetím celé druhé scénky v kabinetu, které vykoplo pointu daleko dopředu. Když padne klíčová věta („Příště mi nenič učební pomůcky!“), padne tak zalúbeným tónem, že v tu chvíli je jasno i zabedněnci.

Přísná úča s ukazovátkem, lépe vedená v mizanscéně v kabinetě, kde by se náhle projevila: a mohlo být víc vzrušení v Česku, a větší než malá rebelie u bratů!

Víc extra, míň bylinková.

Přesto díky a pochvala za nové rozvedení světa Kofoly, které nemusí ustrnout jen na opakování starých prvků.

 

P.S.: jestli laskaví čtenáři čekají nějakou větší reakci na útok (odkaz je bohužel placený, a já zatím nemám souhlas M&M tu celý text uvést) pana Jägermeistera Štětiny, zakončený tím, že na party s jeho toxickou lihovinou by mě nepustili, pak čekají marně.

S vyhazovači z dupárny se diskutovat nedá.

Advertisements

Jedna odpověď to “M&M 69: Víc extra, míň bylinková, prosím!”

  1. RK Says:

    A to já bych si i reakci rád přečetl. Na ledovou „virální“ kampaň mám podobný názor, ale jestli ta čísla v článku sedí, pak tam někde dělá někdo výborně práci. Asi bych se nepouštěl do diskusí, jestli je k něčemu mediální prostor za 20 mega bez key message a jestli to nejsou vyhozené peníze (v nákladech píše pan jednatel 1 mega), ale jinak to jsou vynikající čísla; samozřejmě v rámci celého rozpočtu, který by se dal evidentně utrácet efektivněji.
    Asi bych i doplnil otázku, jak korelují čísla z výzkumu s prodeji, ale to nám asi tady nikdo neřekne.
    A pak mám ještě pár doplňujících otázek – kolik vám proboha je? Já jen že to občas taky piju a nepočítám se taky k nejmladší cílovce, tak jestli by mi brand manager nedoporučil radši jinou becherovku…

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: