Rozplizlá myšlenka, kreativita i původnost

Hnutí Duha rozjelo velekampaň. Hory pracovaly k porodu, a hle, tré zestárlých šedých myšek mžourá na světle Božím.

Nejen nejasná myšlenka a nudný cíl (ta “velká výzva” je tak nepřekvapivá, až to překvapuje), ale především rozostřená kreativita.

Zestárlé obličeje politických předáků nedramatizují ani problém, ani řešení. Graficky jsou poměrně zajímavé, jenže zas ne tolik, aby vás donutily pídit se po smyslu a lovit, co se po mně vlastně chce.

Posuďte sami:

kalouseknecassobotka

No, a teď mi prozraďte jedno, pánové z Hnutí Duha, to kreativní řešení od Greenpeace jste si koupili, nebo šlohli?

tck-nicolas-sarkozy

Ono je to celkem jedno.

Předloha světem nepohnula – tak proč by měla kopie?

Advertisements

3 komentáře to “Rozplizlá myšlenka, kreativita i původnost”

  1. Exxxie Says:

    Zkusil jsem si ten hlavní vizuál zvětšit, myslím, že na pravém okraji se cosi o spolupráci s Greenpeace píše… ale i tak – nějak nechápu, co si Duha slibuje od plakátů, kde se politik omlouvá lidem – k čemu má ta kampaň nutkat?

  2. Anonymní Says:


    (thx Stephend, okoun.cz)

  3. bigvilik Says:

    ‚kuju!

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: