M&M 80: Vetřem‘ se vám do podniku!

Přijde vám taková nabídka lákavá? Přesně to slibuje Volksbank firemním zákazníkům.

„Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy.“

Tento mramor vložili tvůrci do úst majiteli firmy, co vyrábí výborné medové dezerty.

2-Volksbank

Začněme formátem – opravdu bude cílová skupina s nadšením hledět na testimonial šéfa firmy, jenž za peníze chválí banku? Nebo uvěří, že byl pan Avetisyan tak nadšen, že spontánně zajuchal na plakátu? Podnikavci se zamyslí leda nad tím, jak ze své banky taky vyrazit nějaké mergle za moudrohled z reklamy.

Slib osobní péče? I velký Jack Trout zapřísahá marketéry, aby se příslibu lepší / individuálnější / laskavější customer care vyhýbali jak čert kříži. Můžete naslibovat hory i s horáky, a pak stačí jedna nasraná baba ve fiží ™ – a je po efektu. Ručit skutečně za každého a vždy a všude nemůže žádná instituce. Každý podnikatel navíc pochopí, že míra péče bude přímo úměrná kvantitě zisků banky z klienta. Protože přesně tak přistupuje ke svým klientům.

Banka patří ke službám, bez kterých se nikdo neobejde. Musíte ji mít, a někdy na ní i visíte. Ale neznám managera, který by chtěl, aby mu banka viděla i do podvlékaček.

Když se banka stane součástí vaší firmy, smrdí to exekucemi…

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: