M&M 95: Říše mostů z oslů

Ta kampaň není novinkou, ale vrací se tak úporně, že jedva ji paměť milosrdně vytěsní, je tu zas! Raiffeisenbank – přesněji její agentura – využila dvou vynálezců, aby propojila širokou mezeru mezi zprávou a nudou.

Jako Prokop Diviš zkrotil blesky, banka prý zkrotila poplatky. A jako Marconi zrušil vedení, banka kupodivu ne. Prý odstartovali novou éru podnikání. Mimochodem, Marconi měl taky křestní jméno: Guglielmo. Asi se to blbě vyslovovalo.

Mysleli, že spojením s vynálezci bude banka vypadat invenčně? Nestalo se.

Kampaň sama není podstatná, je to jen jedna z mnoha přihlášek do soutěže Zlatý Banál. Co na ní zaujalo, je evidentní a neskrývané užití metody oslího mostku.

Odvyprávíte historku, postavíte most a toporně doklopýtáte k pointě. Máte-li za úkol vytvořit reklamu statickou, naleznete čupr fotku, a pak hledáte, kudy poslat osly za vyzněním.

Co mají oslí reklamy společného? Porušují základní přikázání funkční komunikace, ta má být jako dobrá anekdota – a produkt, služba či značka musí být její pointou.

Příklad nejčerstvější: zeptejme se v T-Mobile. Vážně vede pěkná story o Kotkovi, co to položil v tunelu, k pointě: „S námi už to nepoložíte. Volat půlce národa zdarma teď můžete i s Twistem?“

Vidíte, co jich je.

Celá říše mostů z oslů!

Reklamy

2 komentáře to “M&M 95: Říše mostů z oslů”

  1. Radek Says:

    No T-Mobile je na tohle vůbec expert, když si člověk vyjede videa na jeho Youtube, tak teď jsou to motorkáři, předtím ti samí – posilovna (tablety atd.), předtím Polívka (nafouknutej, android), předtím na svatbě, předtím se superstar dá dá dá, a to stihli během jediného roku.

  2. honajz Says:

    A nejlepší na tom je, že Raiffka žádné poplatky nezkrotila, naopak je zvýšila na 240 Kč měsíčně, pokud není člověk top manažer, aby mu na účet měsíčně chodilo 30 tisíc nebo měl uspořeno přes půl miliónu.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: