M&M 123: Mladí hrají starým

Co je „Staří hrají mladým,“ už víme. V poslední době se objevuje obrácený gard.

Politici umotali penzijní reformu, finančníci zareagovali.

Pojďme nejdřív pochválit dceřinku České spořitelny, že u ní mladí starým nehrají: příběh se synkem, který se o rodiče postará – až bude slavný a bohatý – je výborná idea. I casting a míra herecké stylizace jsou fajn. Nebýt módně desaturovaného obrazu (šedého jak většina reklam) a nudného zvuku, bylo by to ještě lepší. Co oceňuji nejvíc, je vhled do cílové skupiny – obrácení motivu „dítě se o nás postará“ do zjištění, že vzhledem k jeho netalentu bude lépe si uspořit!

To Penzička je pravý opak. Vysvětlit spořiteli, že by si měl ukládat, protože tak jako tak bude retard, bez zubů, hluchý a neohebný, je dost vratká idea. A ČSOB pokračuje v podobném duchu, i když méně trapně:

„Až tohle nepřečtete, bude už pozdě. Do svého pohodlí investujte v mládí s ČSOB Plánem na penzi.“

Přestáváme být mladí ve chvíli, kdy si opravdu připustíme, že budeme staří. V ten den se přestáváme smát fórkům o tom, jak nám jednou bude vypadávat protéza. A chceme si koupit pocit bezpečí, že příznaky stáří zmírníme alespoň penězi.

„Mladým,“ co tyhle kampaně připravili, to ještě nedocvaklo.

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: