M&M 130: Zoufalé značky

Zoufalí lidé dělají zoufalé věci. A značky? Taky. S jakou úporností lezou tam, kde nemohou uspět.

Svého času vzedmula se vlna čerstvosti – a kdekterý mlékárník by nejraději napsal „čerstvé“ i na trvanlivé, a ještě líp, sušené. Přišla vlna českosti – řetezce začaly prodávat hezky česky. Jen zajódlovat.

To vše je málo. Od milovníků dobrého jídla se na spotřebitele přenesla myšlenka lokálních potravin. Jistě správná, podporuj svého farmáře, řezníka, restauratéra. Známe však své bližní, a tak jsem čekal, kdy se objeví první ryze lokální ananas.

A na nás se to valí hned ve dvou provedeních. Knorr nějak zapomněl, co znamená pojem „convenience.“ Že je to standard v nejlepším slova smyslu, vždy dostupný, rychlý, slibující stálou a vyrovnanou kvalitu. Protože však vlna velí lokální kvalitu, odehrává se před našima očima v TV spotu historka o bodrém šéfkuchaři značky, jenž si na místním trhu starostlivě lustruje původ surovin. Pak jde z toho vařit zázrak. A na konci je z toho kelímek s klihovatou hnědou hmotou, ó, jak lokální.

Nebyli sami. Na podobném rustikálním trhu, kde se prodávají samé křupavé čerstvé potraviny, pacholata nabízejí lokálně vynikající mazadlo na chleba, Apetito.

Věrohodnost sama.

Ze zoufalství člověk snadno pomate se. A značky? Tak ty taky.

Advertisements

3 odpovědí to “M&M 130: Zoufalé značky”

  1. Petr Says:

    Tedy Viléme, vykrádat Muchomůrky, to je ostuda 🙂

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: