MSM 09: Elementary, dear Watson!

Tuhle větu Sherlock nikdy nepronesl. Je to koncentrát ze dvou v knížkách často užitých vět. A poučení z vznosných termínů „zkušenost zákazníka,“ „experience,“ či momentální hype „design služeb“ – to je taky koncentrát. Ze dvou vět: „Zákazník má vždycky pravdu,“ a „Nedělej bližním, co bys nechtěl, aby dělali tobě.“

Jednou jsem u oběda generálovi velké firmy vyprávěl nemilý zážitek z pobočky, kde další nasraná baba ve fiži ™ vymístila zákazníka, shodou náhod před mými zraky. Těch zdůvodnění a omluv, co nalezl pro svou zaměstnankyni! Do toho se ale ukázalo, že jeho objednávku hlavního jídla zbabicovali. Řev dolehl jistě i do babou obývané pobočky.

Proč jste nenechali opravit ten kávovar? Opravář nemůže, ale zatím jsme tam přece dali nápis „Mimo provoz!“ Třináctý zákazník si dneska namlel o stupínek hned za dveřmi? Dáme nápis „Pozor schod!“

Ptá se každý druhý na něco, co máte na ceduli? Pak je každý druhý blbec. Ve formulaci cedule jistě problém nebude. Lezou vám lidi do pobočky dvě minuty před zavíračkou? Omezte vstup na půl hodinu před. Nechce se vám zaplňovat lednici a držet kuchaře? „Naši specialitu si musíte objednat 24 hodin dopředu!“

Elementary, dear Watson. „The customer is always wrong.“

nezabouchnise

(foto z “Lidová reklamní tvořivost” @ Facebook)

Reklamy

Jedna odpověď to “MSM 09: Elementary, dear Watson!”

  1. Pavel Says:

    Jak ze života. . . na obou stranách

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: