MSM 17: Podívat se pod prsty

Koho by nebavilo koukat na cizí práci, že Jerome K. Jerome? Snad každý z nás rád pozoruje výkony mistrů řemesel. Dodávají jistotu, že se dílo zdaří: ať už zpívá tenor, anebo Japonec lepí sushi. Mé srdce pěje i lepí s nimi!

Umožnit spotřebitelům nakouknout do kuchyně je starý dobrý marketingový trik. Módními slovy příběh i zážitek. Samozřejmě, funguje to tím lépe, čím více rukodělné a voňavé práce výroba produktu nebo služby obsahuje. A nemusí to být ani velká show – jak známo, jsou na světě lidé, kteří skrze webkamery pozorují cheddar, an zraje. Datart teď ukazuje připravené zakázky k odběru. Akční film to tedy taky není, ale cíl je jasný a správný.

Kouzlo nefunguje u hypernanoneurorobototechnologií: ta krásná fabrika, kam se měli sjíždět boháči a zpoza skla žasnout, jak takřka z ničeho, jen z pár desítek tisíc ojro, se rodí jejich nový volkswagen Phaeton, tak ta jako trhák opravdu nezabrala.

Je mnoho lídrů, co mají za ušima, a třebaže stěhují týmy do open spaců a news roomů, pro jistotu tam pozorovatele, natož pak kamery, nepouštějí. Ono hledět na malebně odložené pantofle, bundu hozenou přes opěradlo a intelektuála s bagetou není zrovna apetajtlich. I na tom pohořelo několik ambiciózních pokusů o módní žánr docu soap. A ruku na srdce, ani vyhlášené rozhlasové moderátorky nemusí vždy skrze webkameru vypadat výborně.

Vědět co a kdy ukázat, a kdy si nechat koukat pod prsty.

Nic víc v tom není.

Advertisements

3 komentáře to “MSM 17: Podívat se pod prsty”

  1. Tomáš Němec Says:

    Hezky napsané, Vilíku! Sice jsem moc nepochopil, o čem to je, ale to je jedno. Hezký!!!

  2. Jan Lipšanský Says:

    Nu, vždyť je to v předposlední větě – vědět, kdy a co ukázat, aby to marketingově zabralo. O tom článek je. A v Datartu na to zdá se šli správnou cestou.

  3. Hana Kubíková Says:

    S tím rozhlasem naprosto souhlasím. Proč proboha vymýšlet něco podobného?

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: