MSM 21: Přijďte zas!

Stalo se mi to už několikrát: celý oběd nestál za ty peníze. A jaká kuchyně, taková obsluha. Jídlonoš mluvil na půl huby, když jsme chtěli cosi doobjednat, vypadalo to, že ho smrtelně urážíme.

Při placení se podivoval, že to nemáme připraveno přesně plus dýško, protože od rána všichni choděj’ s velkými bankovkami. Ale když jsme odcházeli, narval nám do rukou slevové kartičky a zamrmlal: „Přijďte zas!“ Tůdle!

Kamarádův automobil se odmítl rozjet, takže ho přepravili do servisu a opravili. „Tohle se děje pořád,“ řekl značkový autoservisník, „jestli to neprodáte, tak vám garantuju, že se tu zase uvidíme!“ Šťastný majitel pokrokové silniční technologie líčil, že v ten moment se cítil hodně zle. Ale ještě hůř, když druhý den obdržel od importéra stostránkový značkový magazín na blýštivé křídě, kde podrobně rozebírali, jak velespolehlivé vozy vyrábějí.

Poučení je samozřejmě jednoduché: jakou cenu má investovat do loajalitního programu, do udržení spotřebitele, když výkon služby nebo kvalita produktu za nic nestojí? Zní to triviálně, v teorii je nám všem jasno.

A právě proto mi včera přišel mail:

„Je nám líto, že vás tento výrobek zklamal. Jako malou satisfakci vám posíláme naši kartu klubu, se kterou budete mít při příštích nákupech výhodnější cenu.“

Přijďte zas, rádi vás opět ošulíme!

Advertisements

Jedna odpověď to “MSM 21: Přijďte zas!”

  1. Martin Malý Says:

    V poslední době se s tím setkávám v podobě „peníze za reklamované zboží vám vrátíme formou kreditů pro další nákup“.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: