M&M 89: Hasiči a smažiči

Víceméně stejná zadání dvou mobilních operátorů, odlišné agentury a drogy – a dvě podiv(uhod)né kampaně.

Vodafone začal vehementně komunikovat, že na každém prodejním místě bude někdo, kdo dokáže tak zaumně magické praktiky jako přehrát kontakty ze starého telefonu do nového. Pro méně znalé uživatele příjemná zpráva. Ovšem taky oznámení, že doteď leckde prodávali, aniž by to uměli. L. P. 2012 to nezní dobře.

Kreativita užívá motiv hasičů. Hasiči doposud hasili žízeň a podrážděné žaludky. Teď, s rukama hořícíma, kopírují kontakty. Jo, a taky nadzvedávají hasičský vůz. Příhodný symbol – tolik úsilí, tolik energie, a proč vlastně? Asi to mělo být divoké, jenže pravá divokost se zrodila u konkurence.

O2 buduje jiný svět. Jejich guru (pozdravujte společnost Apple, pánové) byl magicky přivolán do země, kde na houpačce sedí ušatý vodní panák, zalévaný z hadice svištěm, přičemž okolo vybuchují tabulky s přáními.

Pokud se domníváte, že autor těchto řádků byl při psaní poslední věty pod vlivem, pak vás kampaň doposud minula. Blahopřeji. Reakce těch, co to štěstí neměli, se dají shrnout do dvou otázek: „WTF?“ a „Dejte nám číslo na vašeho dealera.“

Obě značky chtěly říct jediné – poradíme vám.

Řekly hodně, ale ta zpráva se krčí v koutku.

3 komentáře to “M&M 89: Hasiči a smažiči”

  1. mucker42 Says:

    je to takova oslava toho, ze tem firmam konecne zacal fungovat zakaznicky servis .)

    • Pavlína Janečková Says:

      jim začal fungovat? U kyslíků už měsíc nejsem, to neposoudím, ale až začne fungovat Vodafonu, ráda bych to věděla…
      Jinak teda obě reklamy WTF???, guru horší. Číslo na dealera bych ani nechtěla…

  2. Helena Seekorka Skuhrovcová Says:

    Guru taky nechápu. A musím říct, že guru španělského typu i ve verzi reklamy bez španělské vesnice mi do ČR prostě nesedí. Asi jako jako jiné reklamy, mluvené lámanou češtinou slovenskou ženštinou…
    Neví někdo proč má ten „mořský panic“ ty uši? A proč má za nejlepšího kamaráda toho vycpaného sviště?

Napsat komentář